You don't have to be great to start, but you have to start to be great ~ Zig Ziglar.

Saturday, November 13, 2010

Soal dan Jawab

Hai Gals ...

Ruangan ini disediakan untuk mengemukan soalan yang berkaitan dengan kulit muka. Feel free to ask, I will try to answer you soonest possible.

Thanks
.
.
.

Photobucket

4 comments:

  1. salam..
    Sy ada mslh jerawat yg agak serius. kne picit bg kluar smpai habis br ok. klu d biarkn, stiap bulan mst kne kt tmpt yg sme b'ulang kali. mslh skrg, bekas/parut jerawat yg d picit tu x blh hilang. selain tu, kulit muka berminyak & pori2 ketara. blh ke produk ni atasi mslh sya? dh byk produk sye cbe tp x bhasil. tq

    ReplyDelete
  2. Itu adalah jerawat jenis Whiteheads (Zits). Apa itu Whitehead? Putih itu disebabkan oleh kuman yang terkumpul manakala benjolan adalah disebabkan oleh minyak dan sel-sel mati yang terkumpul dibawah kulit. Sel-sel mati ini membentuk apa yang dipanggil Whitehead.

    Whiteheads pula ada 4 kumpulan. Salah satu dari empat jenis itu dikenali sebagai Pustules atau Zits. Ini adalah jerawat yang tumbuh diakar umbi liang roma dan kelenjar peluh. Jerawat inilah yang selalu menganggu.

    Dengan produk SKin2, masalah insyallah selesai. SKin2 direka khusus untuk membersih dan merawat.

    Melalui bahan-bahan semulajadi, kulit-kulit yang telah mati dipermukaan dan yang tersumbat diliang-liang roma akan dibersihkan. Proses ini kita pangil pembukaan liang dan pembersihan liang yang tersumbat. Kemudian melalui kelapa dara yang terkandung, akan membunuh kuman dan seterusnya merangsang pertumbuhan kulit. Ini akan melembabkan dan melembutkan kulit.

    Kulit yang lembab dan lembut akan melancarkan perjalanan pembuangan kotoran dari dalam liang roma ke luar kepermukaan kulit. Jadi lepas ini tak perlu picit-picit lagi kerana proses penyembuhan mampu mengembalikan proses pembuangan sisa-sisa kulit.

    Penggunaan yang berterusan SKin2, insyallah dapat merawat parut-parut lama dan mengembalikan kehalusan kulit. Syaratnya penggunaan haruslah betul untuk kesan optima dan berkekalan.

    Formula penggunaan SKin2 yang kita guna pakai adalah 7x1=2x1=1x1 iaitu 7 kali sehari lepas tu 2 kali sehari dan akhirnya adalah sekali sehari.

    Thanks

    ReplyDelete
  3. mcm mna caranya klu sya nk order secara online?

    ReplyDelete
  4. sms akak kat 0193291311. Nanti akak bagi detail.

    ReplyDelete

peluang PELUANG peluang PELUANG .. CEPAT