You don't have to be great to start, but you have to start to be great ~ Zig Ziglar.

Sunday, November 7, 2010

Penggunaan SKin2



6 Cara Untuk Gunakan SKin2 Untuk Tetap Sehat Dan Dilihat Menarik

Cara 1. Meningkat pertahanan kulit.
Gunakan SKin2 sekerap yang mungkin. Penggunaan yang kerap dapat meningkatkan daya pertahanan wajah anda. SKin2 membantu pertahanan kulit muka dengan menyerang hama dan bakteria yang jahat. Selain dari mempertahan kulit wajah dari radangan kulit, Skin2 mampu membuatkan kulit wajah anda senantiasa kelihatan basah dan segar.

Cara 2. Gunakan sebagai sabun mandi
Struktur kimia yang terdapat didalam Skin2 memberikan pertahanan terhadap pengoksidaan dan serangan radikal bebas. Kebanyakkan sabun wangi akan mempercepatkan proses penuaan akibat dari pengoksidaan dan radikal bebas. Ini akan menyebabkan kulit mudah berkedut dan kering. Sabun wangi juga mampu menjadi pemangkin dalam penyakit degeneratif kulit yang lain. SKin2 adalah sangat stabil secara ikatan molekul kimia dan tidak mempunyai ikatan rangkap. Jadi SKin2 tidak teroksida dengan mudah. Hal ini menyebabkan SKin2 sangat tahan terhadap serangan radikal bebas yang bertindak sebagai antioksidan. Formula warisan yang diterapkan dengan baik akan menyerap lemak yang terkurung dibawah lapisan kulit.

Cara 3. Lembabkan kulit anda seperti seolah-olah anda menggunakan Lotion Kulit.
SKin2 sangat ideal untuk rawatan kulit. Hal ini mencegah pembentukan radikal bebas yang memusnah, dan boleh mengelakkan kulit anda dari mengembang disebabkan oleh penuaan dan terlebih dedahan kepada sinar matahari. Gunakan dari rambut sehingga ke kaki, biarkan selama seminit sebelum dibilas. Atau gunakan ianya untuk membuang make-up anda setelah hari yang panjang. Setelah itu, cuci wajah anda dengan SKin2. Jadilah saksi bahawa sabun semulajadi, SKin2, dapat membantu melembabkan kulit anda. Bahan-bahan SKin2 dapat meresap dengan cepat dan membentuk lapisan pelindung untuk kulit anda dan menjaga terhadap serangan bakteria. SKin2 menguatkan jaringan kulit yang asas dan membawa pembaikan kepada kulit yang kusam. Saya tidak tahu anda. Tetapi untuk saya ianya menambahkan keyakinan diri saya.

Cara 4. Gunakan pada rambut seperti rambut Moisturiser.
SKin2 banyak membantu rambut. Hal ini menjadikan rambut lembut dan halus, mudah dibelai - pada sesetengah jenis rambut. Struktur molekul yang halus pada SKin2 membolehkan penyerapan mudah, memberikan tekstur rambut halus dan lembut. SKin2 mudah untuk digunakan pada rambut. Basuh rambut ketika mandi sebagaimana anda menggunakkan syampu 2-in-1. Sapu di rambut, gosokkan dan biarkan selama satu atau dua minit, dan cuci bersih. Menggunakan SKin2 sebagai syampu dan kondisioner boleh menyingkirkan masalah kulit rambut seperti kelemumur. Ia adalah lebih baik daripada syampu berubat dan berkesan dalam melembab kulit kepala. Kulit kepala akan merasa lebih tenang dan segar.

Kepada yang membuat rawatan jerawat, penggunaan SKin2 pada rambut amat perlu untuk 'membunuh' hamama sampai ke akar umbi.

Cara 5. Ambil SKin2 sebagai Perubatan Semulajadi
Harus diingatkan bahawa SKin2 bukan pengganti untuk ubat-ubatan yang biasa anda ambil. Sebaliknya, SKin2 menolong menambah kekuatan sistem kekebalan tubuh untuk melawan penyakit selain ubat yang disarankan oleh doktor anda. SKin2 mampu mengurangkan keparahan gejala-gejala sakit kulit anda.

Cara 6. Ikutilah Program Detoksifikasi dengan SKin2
SKin2 boleh digunakan untuk membersihkan racun yang telah terkumpul dibawah permukaan kulit dalam tubuh anda semenjak bertahun-tahun lamanya. Sebuah program detoksifikasi dengan menggunakan SKin2 boleh membersihkan sistem tubuh anda. Ini adalah yang terbaik secara semulajadi.

Semua diatas adalah untuk anda. Rasailah nikmat kehidupan pada hari ini. Jangan tunggu esok. Ini adalah untuk biarkan anda merasakan kenikmatan kehidupan baik dan kelihatan baik. Tanyalah saya di email liana.mdtai@gmail.com.




.

.

.

.


No comments:

Post a Comment

peluang PELUANG peluang PELUANG .. CEPAT