You don't have to be great to start, but you have to start to be great ~ Zig Ziglar.

Thursday, November 18, 2010

SKin2 Prescription

Secara amnya penggunaan SKin2 adalah 2 x sehari. Ini adalah untuk membuang kotoran yang melekat dipermukaan kulit, membuang kulit yang mati dan meng'neutriliza'kan minyak yang berada dipermukaan kulit.



Bagi kulit yang berjerawat, sedikit makluman awalan harus difahami. Kenali dan fahami jenis jerawat kita adalah lebih memudahkan penggunaan SKin2. Setiap tahap menceritakan jenis jerawat yang kita alami. Sedikit bahan slideshow diletakkan disebelah ruangan kanan bawah screen anda supaya anda betul-betul kenal musuh anda. Musuh anda musuh akak juga ;-). Secara amnya dapat dirumuskan seperti dibawah. Setiap tahap dibawah menetapkan bilangan pembersihan muka yang harus dilakukan. Selepas membersih muka, gunakan bahan-bahan tonner, night krim, gunakan tonner, penyegar kulit atau day-krim seperti biasa. Klik> untuk cara penggunaan harian.



Berikut pula adalah kesan-kesan yang bakal anda alami. Contohnya jika jerawat anda berada pada Tahap3, proses penyembuhan akan menyebabkan ia akan berpindah ke Tahap2 dan seterusnya Tahap1. Bilamana tiba di Tahap2, kurangkan penggunaan SKin2 dan seterusnya.



Harus diingatkan, jika jerawat anda berada pada Tahap3 dan Tahap4, anda memerlukan pembersihan secara menyeluruh. Maksud akak dari luar kita perangi dengan SKin2 dan dari dalam dengan pemakanan tambahan.

Sila hubungi akak melalui email liana.mdtai@gmail.com sekiranya anda membeli pakej rawatan Tahap3 dan Tahap4. Jika tidak pembersihan kuman hama tidak akan berlaku secara menyeluruh. Pemakanan tambahan yag akak maksudkan adalah pen'cuci darah'. Ataupun anda boleh memakan apa sahaja pen'cuci darah' yang disarankan oleh orang tua-tua.

Pun begitu, pilihan ditangan anda dan anda boleh membeli hanya SKin2 untuk melihat hasil rawatan kulit optimum yang dilakukan oleh SKin2.

.

.

No comments:

Post a Comment

peluang PELUANG peluang PELUANG .. CEPAT